پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 528
نویسنده : امير محمدي

قائم مقام دادگستری قم بر جلوگیری از حضور بانوان بد حجاب و بدون چادر در اطراف حرم مطهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله قدرتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در شبستان امام خمینی‌(ره) برگزار شد، اظهار داشت: تنها درب ورودی حرم حضرت معصومه‌(س) از ورود بانوان بدون چادر و بد‌حجاب جلوگیری می‌کند که باید این حلقه ممنوعیت تا پل آهنچی افزایش یابد و دکه‌های چادر در این مکان‌ها مستقر شوند.

قائم مقام دادگستری قم ادامه داد: باید شهر قم بویژه اطراف حرم حضرت معصومه‌(س) به صورت چندین حلقه شود به عنوان مثال حلقه اول محدوده چهار راه بیمارستان تا درب حرم حضرت معصومه‌(س) باشد و از ورود بانوان بدون چادر و بد‌حجاب جلوگیری شود و فقط محدود به درب حرم مطهر نشود و همچنین حلقه دوم محدوده صفائیه را در بر گیرد.

وی با انتقاد از عدم حمایت آمرین به معروف توسط برخی دستگاه‌ها افزود: دستگاه قضایی حمایت‌های بیشتری را از آمرین به معروف انجام دهد.

معاون دادستان استان قم  نیز در ادامه افزود: بد حجابی جرم مشهود است و در این راستا پنج هزار و 200 بار تذکر لسانی داده شده است که دو هزار و 200 مورد نیز در خصوص بد‌حجابی گزارش مکتوب  داشته‌ایم که تمام آنها پیگیری و رسیدگی شد.

اسماعیل جعفری گفت: یکی ازوظایف مجامع امور صنفی آموزش و بازرسی صنف ها است و همچنین در خصوص برخورد با بد حجابی دادستانی استان یک وظیفه دارد و نیروی انتظامی استان نیز یک وظیفه دارد.


:: موضوعات مرتبط: تردد بدحجاب ها در اطراف حرم حضرت معصومه(س) ممنوع شود , ,
:: برچسب‌ها: تردد بدحجاب ها در اطراف حرم حضرت معصومه(س) ممنوع شود ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد